Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.6.12

“Aínda eu era médico rural…” / “Todavía era yo médico rural…” (Un texto de Castelao)

[TODAVÍA ERA YO MÉDICO RURAL…] 

Todavía era yo médico rural y subía por un camino de la sierra. Los casares estaban lejos, las arboledas también y por allí solo había tojos y piedras.

En la cima divisé la figura de una mujer que me llamaba con la mano, y el padre de familia que caminaba al lado de mi caballo me contó:

—¡Pobrecilla! Le llaman la loca del monte. Era una muchacha muy prudente y bonita como un sol, y dicen que fue una bruja quien la hechizó y después de perder el juicio todavía tuvo un hijo y cuentan que fue del demonio…

Sobre la loca del monte volaba un milano.


[Traducción de Lola Fernández y Luis Valdesueiro]
[AÍNDA EU ERA MÉDICO RURAL…]

Aínda eu era médico rural e rubía por un camiño da serra. Os casales estaban lonxe, os alboredos tamén e por alí non había máis que toxos e pedras.

No curuto avistei a figura dunha muller que me chamaba coa man, e o petrucio que camiñaba de par do meu cabalo contóume:

—¡Malpocadiña! Chámanlle a tola do monte. Era unha rapaza ben asisada e bonita coma [sic] un sol, e din que foi unha meiga quen a enfeitizóu e dispois de perder o xuício tívolle un fillo e contan que foi do demo…

Por riba da tola do monte voaba un miñato.   


Alfonso R. CASTELAO, Cousas
Vigo: Galaxia, 4.a edición, 1962

1 comentario:

professional diagnositic tools dijo...

Automobiles compliant with OBD2 can have a feminine 16-pin connector on the driver's aspect in for benz star C3 the vicinity of the center console.

Publicar un comentario

Gracias por tu comentario.
Contestaré si tengo algo pertinente que añadir.